Permís per Punts
Tota la informació des del teu navegador

Selecciona el teu idioma CASTELLÀCASTELLÀCATALÀCATALÀ
  • Ets a:Inici
  • Notícies
  • Sistemes ADAS, la millor ajuda per al conductor (V)

Sistemes ADAS, la millor ajuda per al conductor (V)

Comparteix a la teva xarxa social preferida:
Control Intel·ligent de llums de carretera

Aquest sistema funciona igualment amb una càmera frontal que detecta els llums dels vehicles que circulen davant i en sentit contrari, així com la il·luminació de la calçada. Es recolza en això per intercanviar de manera automàtica les llums llargues amb els llums d'encreuament.

A la nit i en certes situacions és molt important mantenir una il·luminació adequada no només per veure bé, sinó per ser vistos adequadament per la resta de vehicles. A més, aquesta il·luminació ha de ser equilibrada per evitar enlluernar a altres conductors.

Darrere d'un atropellament o una col·lisió per abast pot estar fàcilment un enlluernament causat per un altre vehicle.

Comparteix a la teva xarxa social preferida:

Cercador ràpid

Localitza el curs que millor s'adapti a les teves necessitats filtrant per centre, tipus de curs o data d'inici.
Per centre:Llistar els centres que imparteixen cursos de punts
Per tipus de curs:
Per data de curs:

La UTE FAC-CNAE està formada per la Federació d'Autoescoles de Catalunya juntament amb la Confederació Nacional d'Autoescoles.
UTE FAC-CNAE
C/ Mineria, 62-64, baixos
08038 Barcelona
Tel. 900 10 20 88
permisperpunts@recuperapunts.cat