Permís per Punts
Tota la informació des del teu navegador

Selecciona el teu idioma CASTELLÀCASTELLÀCATALÀCATALÀ
  • Ets a:Inici
  • Notícies
  • Reducció de la velocitat a diferents trams de l'AP-7 per rebaixar la sinistralitat

Reducció de la velocitat a diferents trams de l'AP-7 per rebaixar la sinistralitat

Comparteix a la teva xarxa social preferida:

El director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, i el secretari general d'Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (MITMA), Xavier Flores, compareixeran en roda de premsa per parlar dels trams de l’AP-7 on es vol reduir la velocitat a 100 km/h per combatre la sinistralitat en aquesta autopista. L’acte tindrà lloc demà, dimecres 9 de novembre, a les 11 h, a la sala de premsa del Departament d’Interior.

La compareixença també es podrà seguir en directe en aquest enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=cHda9EeaMFc

11:00|Roda de premsa sobre la reducció de la velocitat a l'autopista AP-7 . Departament d'Interior. Sala de premsa ( c. de la Diputació, 355)|Barcelona (Barcelonès)

El director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, i el secretari general d'Infraestructures del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana (MITMA), Xavier Flores, compareixeran en roda de premsa per parlar dels trams de l'AP-7 on es vol reduir la velocitat a 100 km/h per combatre la sinistralitat en aquesta autopista.

 

Comparteix a la teva xarxa social preferida:

Cercador ràpid

Localitza el curs que millor s'adapti a les teves necessitats filtrant per centre, tipus de curs o data d'inici.
Per centre:Llistar els centres que imparteixen cursos de punts
Per tipus de curs:
Per data de curs:

La UTE FAC-CNAE està formada per la Federació d'Autoescoles de Catalunya juntament amb la Confederació Nacional d'Autoescoles.
UTE FAC-CNAE
C/ Mineria, 62-64, baixos
08038 Barcelona
Tel. 900 10 20 88
permisperpunts@recuperapunts.cat