La DGT ha caçat a 420 conductors positius cada dia en l'última campanya d'alcohol i drogues
dimarts, 17 / agost / 2021
Comparteix a la teva xarxa social preferida: L'última campanya de control de consum d'alcohol i drogues al volant de la DGT s'ha saldat amb 2.945 conductors denunciats, el que es tradueix en 420 automobilistes detectats cada dia en els set que ha durat aquest dispositiu especial de vigilància.
Concretament, entre el 2 i el 8 d'agost, la DGT ha controlat a 154.041 conductors, dels quals prop de 3.000 han llançat resultats positius ja sigui en la ingesta d'alcohol o substàncies estupefaents.
Suposa un 2% dels automobilistes sotmesos a la prova, a més de 30 diaris menys que en la campanya anterior, però DGT assenyala com "inacceptables" aquests números, ja que "amb que hi hagi un sol conductor sota els efectes de l'alcohol i / o les drogues, ja s'està posant en risc a la resta d'usuaris de la via ".
Aquesta nova campanya s'ha emmarcat just després de la gran operació sortida de l'estiu i coincidint amb molts festejos que se celebren en la primera setmana d'agost.
Gairebé un 50% entre alcohol i drogues en els positius
Les xifres entre els positius detectats d'alcohol i drogues han estat molt semblants, amb un 52% per a l'alcohol i un 47% per a la substàncies il·legals. En el cas de les proves d'alcoholèmia realitzades (150.858), un total de 1.559 van resultar positives.
motorpasion.comComparteix a la teva xarxa social preferida: