I Jornada Nacional sobre els Drets dels Motociclistes
dijous, 22 / octubre / 2015
Comparteix a la teva xarxa social preferida:
I Jornada Nacional sobre els Drets dels Motociclistes
Instal·lacions del Circuit d'Alcarràs (Lleida).
Organitza: Unió Internacional per a la Defensa dels Motociclistes.
Assistència gratuïta.
Programa.
09:30 hores. Inscripcions
09:45 hores. Presentació de les jornades.
10:00 hores. Presentació oficial de l'organització ciutadana "Unió Internacional per a la Defensa dels Motociclistes"
10:30 hores. Conferència: barreres de protecció... homicidi selectiu per imprudència? (Ponent: Juan Carlos Toribio). Presentació de la "Comissió Tècnica 1 barreres i seguretat passiva infraestructures"
11:00 hores. Descans
11:30 hores. Presentació del Grip Tester. Resistència a l'adherència.
12:00hores. Debilitats del model formatiu de conductors de turisme i motocicletes. Raül Viladrich. President Associació Provincial Autoescoles de Lleida i vicepresident de la FAC.
12:30hores. Pendent confirmació
13:00 hores. Conferència: Debilitats en la investigació d'accidents de trànsit. Ponent: Juan José Alba López. Doctor Enginyer Industrial Universitat de Saragossa. President de Fòrum 100.
14:00 hores. Descans
15:30hores. Presentació de la Comissió Tècnica nº 9 "Defensa i promoció del Trail com a disciplina esportiva". Coordinador nacional: Isaac Feliu. Presentació de xassís esportiu per a BMW 1200 GS
16:30 hores. Presentació de la Comissió Tècnica nº 3 "Lluita contra el robatori de motocicletes". Coordinador nacional: Juan Carlos Toribio.
Col·laboren: Circuit d'Alcarràs Federació d'Autoescoles de Catalunya Associació Provincial d'Autoescoles. Lleida Moto Abast
Comparteix a la teva xarxa social preferida: