Euro NCAP prova la detecció de peatons Autónoma
dimecres, 11 / novembre / 2015
Comparteix a la teva xarxa social preferida:
.png)
L'organització de la seguretat europea Euro NCAP introdueix una nova prova on es comprova com els vehicles de forma autònoma detecten i prevenen les col·lisions amb els vianants.
Euro NCAP ,secretari general, Dr. Michiel van Ratingen, va dir: "Aquestes noves proves són les primeres al món per avaluar les característiques dels vehicles altament automatitzats i sistemes d'assistència al conductor des de la perspectiva del vianant. Molts cotxes nous ara ofereixen algun tipus de sistema AEB que poden ajudar a prevenir les col·lisions cotxe-a-cotxe, però només alguns també són capaços de detectar vianants. En comprovar els resultats en el lloc web d'Euro NCAP, els consumidors seran capaços de verificar les afirmacions de seguretat dels fabricants ".
La millora de la protecció per als conductors i passatgers ha ajudat a disminuir el nombre de morts per carretera d'Europa de manera significativa en els últims 20 anys. Europa necessita ara les noves tecnologies d'automòbils per fer front a la quantitat de vianants, ciclistes i motociclistes morts i ferits a les carreteres cada any. En 2014 aquests usuaris vulnerables de la via van representar gairebé la meitat (47%) de 26.000 morts a la carretera a Europa. Per cada mort, s'estima que hi ha quatre lesions incapacitants de manera permanent, com danys al cervell o la medul·la espinal, i vuit ferits greus.
L'anàlisi independent de les dades d'accidents del món real al Regne Unit i Alemanya indica que el muntatge dels sistemes de frenada d'emergència autònomes eficaços en els cotxes de passatgers podria prevenir un de cada cinc col·lisions vianants fatals. La majoria de les col·lisions es produeixen quan els conductors deixen el fre o frenen massa tard - sovint perquè el conductor es distreu o perquè el vianant creua inesperadament.
Euro NCAP posarà a prova la resposta vehicles als vianants en les simulacions dels tres escenaris urbans més comuns: adults caminant i corrent a la trajectòria del vehicle i un nen sortint de darrera d'un cotxe aparcat. Per obtenir bona puntuació en la prova, els vehicles han de poder evitar col·lisions amb vianants maniquins desenvolupats especialment a velocitats de fins a 40 kmh. A velocitats més desafiadors de 40-60kmh, les proves apunten a reduir la velocitat de col·lisió a menys de 40 kmh
"Tot i que aquesta tecnologia s'està desenvolupant ràpidament , encara no és possible prevenir totes les col·lisions amb un vianant al món real" , va dir Van Ratingen . " Però els vehicles dissenyats per exercir bé en aquestes proves estaran més ben equipats per evitar que aquests milers de morts innecessàries i les lesions que canvien la vida a les carreteres europees. Per tant, a partir de 2016 la qualificació li donarà crèdit als models de vehicles que ofereixen aquesta capacitat, al mateix temps , aquestes proves permetran a nous compradors de vehicles i operadors de flotes per prendre una decisió informada " .
Euro NCAP ha estat avaluant protecció dels vianants des de 1997
Article complert aquí
Comparteix a la teva xarxa social preferida: