Els tres cotxes elèctrics més venuts a Espanya el 2017
dimecres, 10 / gener / 2018
Comparteix a la teva xarxa social preferida: Renault ha tancat el 2017 com a marca líder en venda de vehicles de zero emissions a Espanya. Segons les dades facilitades per la pròpia companyia francesa, un terç dels elèctrics comercialitzats durant l'any passat al nostre país exhibeix el logotip del rombe a la part frontal.
I dins del seu catàleg de vehicles no contaminants, el ZOE és el modelo més venut de la categoria en territori nacional. De fet, s'ha convertit en el primer elèctric que supera les 1.000 unitats matriculades al nostre país en un any natural; concretament, s'han venut 1.328 unitats (xifres facilitades per l'Associació Nacional d'Importadors d'Automòbils, Camions, Autobusos i Motocicletes, ANICAM). Cal assenyalar, però, que part d'elles formen part de la flota del nou servei de car sharing Zity que han posat en marxa la pròpia Renault i Ferrovial a Madrid.

Renault ha matriculat 1.328 unitats del Zoe el 2017
Aquest model francès va rebre una posada al dia en any passat. La seva nova bateria de 41 Kw / h anomenada "Z.E. 40 "li ha dotat d'una autonomia superior, que ronda els 400 quilòmetres homologats (uns 300 reals). A més d'aquest utilitari de cinc places, Renault també ven altres models 100% elèctrics, com el Kagoo Z.E. o el Twizy.
Com hem indicat anteriorment, el ZOE ha ocupat l'esglaó més elevat del podi de matriculacions d'elèctrics a Espanya al nostre país en 2017. Però queden per descobrir els altres dos automòbils que han completat les tres primeres posicions del rànquing. Segons dades ofertes per ANICAM, el segon classificat ha estat el BMW i3 (683 exemplars), seguit pel Nissan Leaf (683 unitats). Tots dos models han estat renovats recentment.

El BMW i3 ha estat el segon model 100% elèctric més venut a Espanya el 2017
L'alemany, ha experimentat una posada a punt que inclou un augment de la seva autonomia homologada fins als 300 km. Així mateix, la gamma creix amb el llançament d'una variant de tall més esportiu anomenada I3S, que equipa de sèrie una suspensió esportiva rebaixada en 10 mil·límetres i compta amb 40 mm addicionals d'ample de via i 184 cv . El motor elèctric genera una potència màxima de 170 CV i un parell de 250 Nm. la punta és de 150 km / h i accelera de 0 a 100 km / h en 7,3 segons.
La segona generació Leaf, per la seva banda, arriba als concessionaris europeus aquest mes de gener amb un major quilometratge disponible amb una única càrrega (uns 380 km). A més incorpora tres sistemes de conducció intel·ligent: el ProPILOT (un pilot automàtic per circular per vies ràpides), el ProPILOT Park (realitza les maniobres d'aparcament de forma automàtica) i l'e-Pedal, (permet accelerar, frenar i aturar el cotxe simplement ajustant la pressió sobre el pedal de l'accelerador, el del fre queda relegat a situacions d'emergència). També munta tecnologia V2G (Vehicle to Grid o vehicle a xarxa elèctrica), que permet que el flux d'energia amb la xarxa elèctrica sigui bidireccional.

La segona generació del Nissan Leaf arriba a Europa a principis de 2018 (Nissan)
Un terç dels elèctrics comercialitzats durant l'any passat al nostre país exhibeix el logotip del rombe a la part frontal.
LA VANGUARDIA
Comparteix a la teva xarxa social preferida: