Permís per Punts
Tota la informació des del teu navegador

Selecciona el teu idioma CASTELLÀCASTELLÀCATALÀCATALÀ
  • Ets a:Inici
  • Notícies
  • El pas de la .Vuelta Ciclista. per Catalunya afectarà la circulació de l'N-260, l'N-145 i la C-14, entre d'altres

El pas de la .Vuelta Ciclista. per Catalunya afectarà la circulació de l'N-260, l'N-145 i la C-14, entre d'altres

Comparteix a la teva xarxa social preferida:
 
  • Els Mossos d’Esquadra desplegaran un dispositiu per garantir el desenvolupament de la cursa amb seguretat 
  • L’SCT demana que s’adeqüi la mobilitat als horaris del pas de la prova esportiva
 
 
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que demà dilluns 21 d’agost i dimarts 22 hi haurà afectacions a la circulació de diverses carreteres catalanes amb motiu delpas de les etapes 3 i 4 de la Vuelta Ciclista a España 2017. En concret, l’etapa de demà transcorrerà entre Prades de Conflent (França) i Andorra la Vella i la de dimarts entre Escaldes-Engordany i Tarragona.
 
Així, l’etapa 3 de demà dilluns 21 d’agost provocarà la restricció dinàmica de vies principals de la xarxa viària catalana com l’N-260 entre la frontera francesa i la Seu d’Urgell i l’N-145 entre la Seu d’Urgell i la frontera andorrana. Cal tenir en compte, a més, que hi haurà restricció de camions de més de 3,5 tones a l’RN 116 en territori francès (Bourg-Madam) de manera que aquests camions no podran circular en sentit França des de Puigcerdà entre les 11 i les 16 hores. El tall total d’aquesta via serà entre les 13 i les 16 hores.
 
El rutòmetre de l’etapa, que transcorrerà entre les 13.00 h i les 18.00 h aproximadament,  es pot consultar al web oficial de l’esdeveniment:http://www.lavuelta.com/la-vuelta/2017/es/etapa-3.html
 
Pel que fa a l’etapa 4, que tindrà lloc dimarts 22 entre Andorra i Tarragona, a banda de provocar la restricció dinàmica per les vies on transcorri la cursa, com l’N-145 o laC-14, entre d’altres, comportarà la restricció de la sortida 507 de l’A-2 a Tàrrega, en tots dos sentits de la marxa, entre les 15 i les 16.30 aproximadament, així com el tall de la sortida 33 de l’AP-7 a Tarragona entre les 17 i les 18 hores.
 
El rutòmetre de l’etapa, que s’esdevindrà entre les 12.30 h i les 18.00 h aproximadament,  es pot consultar al web oficial de l’esdeveniment:http://www.lavuelta.com/la-vuelta/2017/es/etapa-4.html
 
Per tal de garantir el bon desenvolupament de l’esdeveniment esportiu i la seguretat dels participants, espectadors i usuaris de la xarxa viària, els Mossos d’Esquadradesplegaran un total d’un centenar efectius que donaran cobertura tan dinàmica com estàtica al pas de la cursa. Agents dels Mossos d’Esquadra també s’encarregaran de la seguretat i ordre públic als punts de sortida i arribada de la prova esportiva.   
  
CONSELLS I INFORMACIÓ A L’USUARI
 
L’SCT alerta que la celebració d’aquest esdeveniment esportiu pot dificultar el trànsit ordinari de part de la xarxa viària catalana i per això demana que s’adeqüi la mobilitat als horaris del pas d’aquesta prova esportiva. A més, durant el recorregut de la prova es preveu que hi hagi retencions puntuals a les vies de la xarxa viària que connecten amb els trams restringits pel pas de la Vuelta.
 
Es recomana als conductors que evitin circular i planificar desplaçaments per les vies i trams de la xarxa viària que estaran restringits pel pas de laVuelta. A més, convé recordar que en tot moment cal respectar i seguir les indicacions dels agents dels Mossos d’Esquadra operatius.  
 
També es demana als usuaris que abans de circular per la xarxa viària consultin les afectacions viàries derivades de la celebració d’aquesta prova esportiva estatal a través del web d'incidències viàries de l'SCT, el compte de Twitter @transit, les cròniques radiofòniques i televisives sobre l’estat del trànsit i/o el telèfon d’informació ciutadana: 012.

SCT
Comparteix a la teva xarxa social preferida:

Cercador ràpid

Localitza el curs que millor s'adapti a les teves necessitats filtrant per centre, tipus de curs o data d'inici.
Per centre:Llistar els centres que imparteixen cursos de punts
Per tipus de curs:
Per data de curs:

La UTE FAC-CNAE està formada per la Federació d'Autoescoles de Catalunya juntament amb la Confederació Nacional d'Autoescoles.
UTE FAC-CNAE
C/ Mineria, 62-64, baixos
08038 Barcelona
Tel. 900 10 20 88
permisperpunts@recuperapunts.cat