Permís per Punts
Tota la informació des del teu navegador

Selecciona el teu idioma CASTELLÀCASTELLÀCATALÀCATALÀ

A la carretera, víctimes 0

Comparteix a la teva xarxa social preferida:

 

·         El conseller d’Interior ha presentat la nova campanya de prevenció d’accidents de trànsit centrada en el concepte Visió Zero

 
El conseller d’Interior, Jordi Jané, acompanyat de la directora del Servei Català de Trànsit, Eugenia Doménech, el director general de Difusió, Ignasi Genovès, i el secretari de Difusió i Atenció Ciutadana, Antoni Molons, ha presentat aquest matí la nova campanya de conscienciació viària del Departament d’Interior: Tots tenim família. A la carretera, víctimes 0.
 
El conseller d’Interior s’ha mostrat molt satisfet amb la nova campanya d’anuncis: “Altres anys hem vist les causes dels accidents com el mòbil o les distraccions. Ara ens hem centrat en els sentiments, en les emocions de persones anònimes que, sense saber-ho, comproven que els seus familiars o amics més íntims poden estar entre el recompte de les víctimes de trànsit. “ Estic convençut” – ha dit- “ que aquesta campanya ajudarà a salvar vides”.
 
Amb el lema “Visió Zero” es vol aconseguir que el nombre de víctimes mortals a les carreteres sigui zero. El conseller ha destacat que “el que pretenem amb aquesta campanya és que es deixi de pensar en  xifres i es pensi en les  persones”
 
Jané ha posat d’exemple altres fites aconseguides en matèria de trànsit per  justificar que la Visió Zero no és una utopia “l’any 2000 van morir a les carreteres catalanes 778 persones i l’any passat 231, un 70% menys. Segurament l’any 2000 ningú pensava que aquesta reducció era possible...però s’ha aconseguit” i ha afegit  “ Qui es podia imaginar fa uns anys que els cotxes gairebé anirien sols? Ara els cotxes poden detectar els vianants, aturar-se sols o frenar, anys enrere era impensable... però ja és una realitat.”
 
La directora del Servei Català de Trànsit, Eugenia Doménech, durant la presentació ha destacat que “amb aquesta campanya volem transmetre que darrere de les xifres estadístiques d’accidents de trànsit hi ha persones i famílies que pateixen”. La responsable del Servei Català de Trànsit ha assegurat que “la Visió Zero no és una utopia” i ha afegit que “no podem acceptar ni individualment ni col·lectivament que hi hagi víctimes mortals a les carreteres”. Doménech ha posat en valor que els protagonistes de la nova acció comunicativa “no són actors ni ficció, són persones anònimes que ens transmeten les seves reaccions espontànies, emocions i sentiments”.
 
L’acte de presentació ha tingut lloc als cinemes Texas de Barcelona, localització en què s’ha realitzat el rodatge de la campanya, i també hi han assistit alguns dels protagonistes de la campanya. 
 
L’acció publicitària per a la prevenció de sinistres viaris se centra en l’assoliment de laVisió Zero, un escenari en el qual no s’hagin de lamentar víctimes mortals ni amb seqüeles de per vida per sinistres viaris.
 
La campanya s’emetrà a televisió, ràdio, premsa, internet i cinema a  partir d’aquest divendres, 14 de juliol. La difusió s’allargarà fins al 31 de desembre de 2017 i es reforçarà l’emissió durant els períodes festius, els quals registren una elevada mobilitat.

SCT





 
Comparteix a la teva xarxa social preferida:

Cercador ràpid

Localitza el curs que millor s'adapti a les teves necessitats filtrant per centre, tipus de curs o data d'inici.
Per centre:Llistar els centres que imparteixen cursos de punts
Per tipus de curs:
Per data de curs:

La UTE FAC-CNAE està formada per la Federació d'Autoescoles de Catalunya juntament amb la Confederació Nacional d'Autoescoles.
UTE FAC-CNAE
C/ Mineria, 62-64, baixos
08038 Barcelona
Tel. 900 10 20 88
permisperpunts@recuperapunts.cat